Ostatni, zwykły, słoneczny dzień. Od tego czasu minęły lata. Wszystko straciło znaczenie po tym, jak nieznany do tej pory związek chemiczny rozlał się na terenach otaczających pobliskie laboratorium. Dziś tutejsi nazywają to NISZCZYCIELSKIM WYCIEKIEM.
Chaos pochłonął ulice i wkradł się do życia każdego mieszkańca. Z czasem ludzie, którzy byli wystawieni na działanie chemikaliów zmienili się w potwory. Szybkie, bezwzględne kreatury, kierujące się jedynie instynktem. Ci, którzy mogli, dawno uciekli. Poukrywali się w starych, opuszczonych bunkrach. Niektóre z nich musieli odbudować, by móc się w nich schronić, a inne przypadkowo odkrywali w archiwalnych planach miasta. Pozostali nie żyją, albo gorzej...
A Ty? Ty stajesz się jednym z ocalałych, który jest zmuszony bronić bunkra, gdzie część ludzi próbuje prowadzić normalne życie. Zwykła, nocna warta zmienia się w walkę o przetrwanie, a jedyny działający generator zaczyna szwankować i wyłączać się co 60 sekund. Czy uda Ci się dożyć następnego dnia?
Cechy gry:
Dwuwymiarowe sprite'y w trójwymiarowych środowiskach. Postaci zostały wycięte ręcznie, w technologii frame-by-frame, co w całości daje nam ok. 3000 klatek,
Pierwszoosobowy FPS, w którym bronimy bunkra w określonym limicie czasowym. Całość utrudnia sterowanie w formie "Tank Controls",
Przerywniki filmowe FMV z elementami visual noveli,
Różne typy przeciwników tj. zamaskowane mutanty czy żądni krwi lokalni piłkarze,
Użyj karabinu, rewolwera i dubeltówki, by zwalczyć zagrożenie,
Pokonuj przeciwników i obroń barykady w ciasnym, leśnym terenie,
Korzystaj z zapadni i kopniaków, by kontrolować atakujący cię tłum,
Nasłuchuj dźwięków i zwróć uwagę na sensory, by określić pozycję wrogów.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Olgę Lewińską.