Zamknięty w oświetlonej pochodniami średniowiecznej Piwnicy 66
Pod ziemią siedzisz naprzeciwko uśmiechniętej postaci spowitej cieniem. W piwnicy unosi się zapach zgnilizny i siarki. Między wami stoi pudełko – starożytne, naznaczone bliznami i wyryte dziwnymi symbolami. Diabeł zaprasza cię do prostej gry.
Rzuć kostką. Zamknij liczby. Idź naprzód.
Ale uważaj: w tej grze ten, kto pierwszy dotrze do 66. pola, ginie.
W Piwnicy 66 klasyczna gra w kości zamienia się w pojedynek na śmierć i życie. Ty i Diabeł na zmianę gracie w przeklętą wersję „Zamknij Pudełko”. Każda zamknięta liczba popycha cię do przodu na planszy. Haczyk? Jeśli dotrzesz do 66. pola przed Diabłem… giniesz.
Aby przetrwać, musisz opanować mechanikę, manipulować szczęściem, wykorzystywać przeklęte kafelki i przechytrzyć samego diabła – który oszukuje, kłamie i igra z tobą w trakcie wyścigu.
W tym samym czasie zaczynają pojawiać się dziwne wspomnienia… a Piwnica 66 zaczyna wydawać się bardziej znajoma, niż powinna.
Podstawowa rozgrywka:
Klasyczne połączenie „Zamknij Skrzynię” i Wyścigu Śmierci
Każdy zamknięty kafel zwiększa twoje możliwości ruchu. Dotrzyj do 66, a przegrasz. Dotrzyj tam jako drugi, a wygrasz. Ostrożnie równoważ swoje postępy – jeśli posuniesz się zbyt szybko, przypieczętujesz swój los.
Graj przeciwko diabłu
Diabeł również rzuca, stosując się do własnych zasad. Drwi, oszukuje i kusi cię ryzykownymi wyborami. Przyjmij jego oferty na własne ryzyko.
Średniowieczny Horror
Akcja rozgrywa się w całości w rozpadającej się kamiennej piwnicy – pełnej szczurów, łańcuchów i starożytnych reliktów – a atmosfera zmienia się z każdą turą, odzwierciedlając narastający strach i zachwyt przeciwnika.
Horror proceduralny i powtarzalny design
Pomieszczenia subtelnie zmieniają się między rozgrywkami
Diabeł za każdym razem stosuje inne sztuczki
Główne cechy:
Horror taktyczny: Musisz starannie planować ruchy, wybierając, które numery zamknąć.
Ruchomość i dynamiczny poziom trudności: Taktyka Diabła zmienia się między rozgrywkami.
Wciągająca średniowieczna sceneria: Ogień, Krew i Złoto – wszystkie najlepsze grzechy.
Perma śmierć: Tylko ty albo Diabeł przetrwacie.